HAUL Z USA


Ahojte priatelia! Vitajte pri ďalšom článku venovanom XXL haulu z USA. Do USA človek nechodí ako po teplé rožky, preto ak už tam zavítate, mali by ste využiť ich veľký sortiment a dobré ceny kozmetiky. U niektorých značiek sú tie ceny tretinové v porovnaní s Európou! A to je už čo povedať. Colourpop, Wallmart, TJ-Maxx a Sephora - to sú predajne, v ktorých som nakupovala a vy si dnes môžete prečítať, ako to dopadlo.


Začnem asi mojou povinnou "jazdou" a tým je nakupovanie na online shope Colourpop. Táto americká značka je čoraz obľúbenejšia pre dobrý pomer ceny a kvality. Objednávka z Európy by vás však vyšla pekne draho z dôvodu prepravy a platenia ciel. Minulé leto som si zaobstarala prvú kolaboráciu Colourpop s KathleenLights, tento rok jej v poradí druhé "quatro" očných tieňov ,,Where the night is". Tiene sú ako inak krásne pigmentované a krémové a musím povedať, že táto sada je ešte krajšia ako ,,Where the light is" z minulého roka. Swatche nájdete o obrázok nižšie. :-)

Cena: 20 USD.


Mono očné tiene Colourpop Super Shock stoja 5 dolárov. Jeden z nich ma už dlhšie lákal na vhodenie do virtuálneho košíka - ,,Coconut". Je to krásna lesklá tmavomodrá so saténovým finishom. Nemôžem sa dočkať na nejaký zimný tutoriál, v ktorom bude hviezdiť.

Cena: 5 USD.

Swatche všetkých Colourpop očných tieňov:



Prvý raz som sa rozhodla vyskúšať aj Colourpop Super Shock Cheek rozjasňovač. Odtieň ,,Lunch Money" je naozaj výrazný so champagne farbou. Ak chcete len jemný efekt, musíte s ním pracovať opatrne. No na večer to vie poriadne rozbaliť a svojím efektom pripomína o dosť drahší the Balm Mary-lou Manizer.

Cena: 8 USD.



KathleenLights prispela do radov kozmetiky aj svojimi rúžmi. Minulý rok som vyskúšala jej ,,Loumiere" (bohužiaľ, ten som v USA zároveň aj stratila). Už nejakú dobu som chcela vyskúšať pekný hnedý odtieň ,,Taurus", ktorý bol pomenovaný podľa zverokruhu manžela Kathleen. Nádherná krémová textúra, skvelá pigmentácia a výdrž -  Colourpop Lippie Stixs rozhodne nie sú krokom vedľa.

Cena: 5 USD.


Milým darčekom k objednávke bola mini verzia Colourpop Lippie Stix v odtieni ,,Goaldigger". Farebne je to skutočne famózny rúž, som veľmi rada, že sa mi trafili do vkusu. :-)


Rúže sme ešte nevyčerpali, zakúpila som si totiž ďalší tekutý rúž Colourpop Ultra Satin Lip. ,,Alyssa" bola taktiež navrhnutá KathleenLights (no čo už, milujem túto Youtuberku). Je to vydarená kombinácia nude, mauve a ružovej. Skvelý odtieň na každodenné nosenie!

Cena: 6 USD.


Posledným kúskom z Colourpop je táto ceruzka na oči Creme Gel Liner v odtieni ,,Mr. Bing". Fanúšikovia Priateľov budú vedieť...

Cena: 5 USD.

Swatche všetkých rúžov a očnej linky:



V sieti TJ-Maxx môžete okrem oblečenia, obuvi a doplnkov nájsť aj kozmetiku. A to za outletové ceny! Za štyri doláre som našla niektoré odtiene Essie lakov na nechty. Keďže za plnú sumu by som si ich nikdy nekúpila, neodolala som. Odniesla som si ,,882 Take It Outside", ,,746 Borrowed & Blue" a ,,505 Vanity Fairest". Krásne jemné pastelové odtiene, ktoré využijem v zime a na jar.

Cena: 3,99 USD.



Ďalšia značka lakov na nechty, ktoré sú v našich končinách predražené je aj OPI Nail Lacquer. Tento krásny jesenný odtieň fialovej má vtipný názov ,,Hello Hawaii Ya?". Úprimne, OPI sú svojou kvalitou o dosť lepšie oproti Essie a stojí za to ich vyskúšať aj za vyššiu cenu.

Cena: 3,99 USD.



Značka E.l.f. je v USA považovaná za drogériový sortiment, no nájdete ju aj v Old Navy, TJ-Maxx a iných shopoch. Na internete je dosť vychvaľovaný tento HD Undereye Setting Powder ,,Sheer". Ide o miniatúrny púder po oči na rozjasnenie. Celkom som nerozumela jeho gramáži, no po vyskúšaní som pochopila - stačí vám ho naozaj malé množstvo. Hodí sa starším ženám, ktoré majú už nejaké vrásky a nechcú ich púdrom zvýrazňovať.

Cena: 3 USD.


Ďalšou skvelou vychytávkou od E.l.f.-u je táto praktická paletka na tvár. E.l.f. Total Face Palette totiž obsahuje bronzer, dve lícenky v ružovej a marhuľovej farbe a rozjasňovač. V paletke je tiež obrovské zrkadlo a celé balenie pôsobí luxusným dojmom. Na cestovanie absolútna pecka!

Cena: 3,99 USD.



Pritrafil sa mi tu jeden produkt z letiska v Severnom Írsku. Ale zaradím ho sem, pretože je zo zahraničia. MUA Undress Your Skin Shimmer Highlighter bol v mojom wishliste minimálne rok. Odtieň ,,Pearlescent Sheen" je netradičný pre jeho chladné odlesky do modra. Na snehobielu porcelánovú pleť v zime bude úžasný.

Cena: 2,89 GBP.



Posledným produktom z TJ-Maxxu je rozjasňujúci bronzer Sunkissed Glimmer Compact v odtieni ,,Medium". Od tejto značky som doteraz nič nemala, preto som bola zvedavá. Ide o naozaj obrovský púder, ktorým viete poprášiť nielen opálenú tvár pre zdravý lesk ale aj telo (plecia, kľúčne kosti). Navyše ním zakrúžením po rôznych častiach mozaiky viete docieliť iný odtieň.

Cena: 3 USD.

Swatche rozjasňovačov:



Wallmart je plný obrovských regálov s kozmetikou. A keď si prepočítate ceny v dolároch na eurá, zistíte, že za veľkou mlákou je radosť žiť (aspoň pre kozmetických maniakov). Ak už neholdujete dekoratívke, odporúčam si odniesť aspoň balzamy na pery. Burt's Bees, Vaseline, EOS, Carmex... To sú značky, do ktorých sa oplatí ísť. Balzamy EOS Lip Balms u nás stoja okolo 6-7 Eur. V USA? Necelé tri doláre. Stačí vám na presvedčenie? Moje obľúbené príchute sú ,,Honesuckle Honeydew", ,,Pomegranate Raspberry" a ,,Passion Fruit".

Cena: 2,99 USD.


Americký Carmex Original Lip Balm je už ikonický. Niet lepšej pomoci na vysušené a popraskané pery. Môžete ho kúpiť v kalíšku, v tube, v tyčinke... Toto je originálny mentolový Carmex v tube a keď tak nad tým uvažujem, za tú cenu som si ho mohla vziať do zásoby.

Cena: 1 USD.


Konečne som si kúpila toľkými blogermi ospevovanú špongiu Real Techniques Miracle Complexion Sponge. Asi najväčší konkurent Beauty Blendera na trhu. O dosť cenovo dostupnejší. Veľmi sa mi páči jeho tvar, nakoľko jeho plochá hrana umožňuje rýchlejšie nanesenie makeupu na lícach či čele. Je mäkká, dobre sa umýva... Nemám čo vytknúť. Ak nechcete vyhodiť 20 dolárov za Beauty Blender, choďte do nej.

Cena: 7 USD.


Nakoniec som si nechala haul zo Sephory, kde už dostať high-end kozmetiku. Peňaženka horko zaplakala a moje srdce šťastne zaplesalo, keď som si odniesla svoju prvú paletku Urban Decay Naked Basics. Ide o "staple" kúsok v každej makeup zbierke. Šesť mimoriadne neutrálnych a univerzálnych odtieňov totiž využijete pri každom líčení. Až na prvý odtieň (ktorý sa mi až tak nepáči) sú všetky matné a skvele pigmentované (Crave je najčiernejšia čierna akú som kedy mala). Je pravda, že vďaka jemnému namletiu prášia, ale som ochotná im to odpustiť. Rozmazávajú sa ako sen.

Cena: 29 USD.




Po menšej úvahe som sa rozhodla investovať peniaze aj do ikonickej ceruzky na obočie Anastasia Beverly Hills Brow Wiz. Zamestnankyňa Sephory bola veľmi ochotná a poradila mi pri výbere správneho odtieňa (,,Medium Brown"). Dokonca ju mala sama na obočí. A to ma presvedčilo, že dať viac ako 20 dolárov za ceruzku nebude až taká somarina. Plánujem na ňu porovnávaciu recenziu, takže sa máte na čo tešiť!

Cena: 21 USD.



A poslednou vecičkou bude darček, ktorý som dostala od jednej skvelej New Yorčanky/sesternice môjho priateľa. Lebo pri našom stretnutí v NYC sme ako inak rozoberali aj makeup. Rozhodla sa mi venovať jednu novú špirálu, ktorú si práve kúpila v MAC. Ruku na srdce - kto by takmer neodpadol zo šoku? MAC Haute & Naughty Lash Mascara v sebe ukrýva dva druhy kefiek pre rôzny finálny efekt. Ja môžem len poďakovať Denise za jej štedrosť!

Cena: 23 USD.


Tým by sme ukončili dnešný príspevok, ktorý bol bohatý na kozmetiku všetkého druhu. Dúfam, že sa Vám páčil a budete sa tešiť na niektoré recenzie, ktoré pre Vás pripravujem. :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky