Novinky za október


Ahojte priatelia! Október je oficiálne za nami a ja sa nestíham čudovať. Len nedávno som obdivovala krásne farebné stromy a už je takmer všetko lístie na zemi. Ale tento článok nie je o sumarizácii jesene - sumarizuje tohtomesačné kozmetické nákupy, ktoré som urobila. Bude sa jednať o veľa nedekoratívnych produktov, nakoľko tie som v poslednej dobe spotrebúvala naozaj rýchlo. Bez ďalších rečí sa do toho pustime!


Nákupy za mesiac október boli tradične robené v drogérii DM, ale aj v 101 Drogerie, Pepcu a niektoré boli dokonca darčekom v magazínoch. Taký zaujímavý mix!


Začala by som ďalším balíčkom micelárnych obrúskov, ktorých nie je nikdy dosť. Tieto sú od Balea a mám ich prvýkrát. Po prvých testovaniach však musím povedať, že nie sú bohviečo. Pomerne málo nasiaknuté emulziou sa po kontakte s pleťou neuveriteľne rýchlo vysušia a potom už nerobia absolútne nič. Na odlíčenie riasenky zabudnite - skrátka ich neodporúčam a osobne si ich už nekúpim.

Cena: 1,89 EUR.


Zo 101 Drogerie som si konečne odniesla produkt od poľskej značky Ziaja. Ide o cenovo dostupnú prírodnú kozmetiku, ktorej popularita stále rastie. Rozhodla som sa vyskúšať Ziaja Uhorkový pleťový krém, ktorý je určený na normálnu a zmiešanú pleť. Vonia neskutočne a som s ním veľmi spokojná! Má ultraľahkú textúru, ktorá sa rýchlo vsakuje, pleť nezaťažuje a nemastí. Určite budem skúšať aj iné produkty z tejto kategórie.

Cena: 3,39 EUR.


DM Drogéria bola v tomto mesiaci pomerne ,,vybrakovaná" v pultoch so starostlivosťou o očné okolie. Dlho som uvažovala, či si vyberiem krémový alebo gélový krém s guličkovým aplikátorom. Voľba nakoniec padla na úplne posledný kus, ktorý bol v predajni - Nivea Cellular Perfect Skin Eye Illuminator. Má za cieľ odstrániť opuchy, vyhladiť jemné vrásky a instantne redukovať tmavé kruhy pod očami. Po vyskúšaní som bola trochu sklamaná, pretože sa jedná o sfarbený krém, resp. o veľmi slabo pigmentovaný korektor. Niečo, čo sa veľmi nehodí na nočnú starostlivosť, avšak na deň je super. Pokiaľ trpíte výraznými kruhmi a nechcete práve používať makeup, môže byť toto jedna z možností ako optický prejasniť očné okolie.

Cena: 4,89 EUR.


A máme tu prvý z darčekových produktov, ktoré som získala so zakúpením časopisu. Stálo ma to trochu behania za tým správnym magazínom, v ktorom bola pribalená práve táto verzia micelárnej vody. Yves Rocher je spolu so Ziajou ďalšia prírodná značka, ktorú chcem viac otestovať. Micelárna voda Hydra Végétal Hydrating Micellar Water 2 in 1 je opäť na normálnu až zmiešanú pleť, čo mi úplne vyhovuje. Má veľmi príjemnú vôňu, pleť nedráždi a nevysušuje. Obsahuje rastlinné miazgy, ktoré napomáhajú regenerácii pokožky. Musím povedať, že je lepšia ako micelárna voda od Mixa aj Garnier. Po spotrebovaní si ju určite kúpim samostatne!

Cena: 7,90 EUR.


Táto vecička nebude pre nikoho prekvapením. Už neviem koľké balenie Batiste Dry Shampoo, ktorý spotrebúvam extrémne rýchlo. Vrátila som sa opäť k vôni Oriental, lebo je podľa mňa najlepšia. Musíte mať!

Cena: 3,99 EUR.



Naopak, novinkou, ktorú som doteraz nevyskúšala je táto maska na vlasy Balea Oil Repair Intensiv. Oceňujem jej veľký objem, pretože mám vlasy dlhé po pás. Maska je na suché a poškodené vlasy a obsahuje výživné oleje. Zatiaľ nemôžem povedať, že by sa jednal o super zázrak, no vlasy mám po použití o čosi jemnejšie a ľahšie sa rozčesávajú. V budúcnosti sa ale vrátim k môjmu Matrixu.

Cena: 3,29 EUR.



A sme pri dekoratívke, kde mi pribudli tieto dve krásne kompaktné lícenky. Musím povedať, že Catrice a Essence ich z drogérie vyrábajú najkvalitnejšie. Naľavo je Catrice Defining Blush v odtieni ,,100 Rose Couture" a napravo Essence Matt Touch Blush v odtieni ,,30 Rose me up!". Catrice bola opäť pribalená v magazíne, takže som ju kvázi mala zadarmo, no Essence som si zakúpila kvôli odporúčaniu EasyNeon. Obidve sú však skvelé - pigmentované, jemne namleté s nádhernou zastretou farbou, ktorá je na jeseň/zimu ako stvorená.

Cena: 2,19 a 1,29 EUR.


Konečne som v DM Drogérii našla v ponuke Catrice Slim'Matic Ultra Precise Brow Pencil. Je to veľmi vydarená kópia 1,5 mm ceruziek, ktoré vyrába Anastasia Beverly Hills, Benefit či NYX. O mojich dojmoch sa budete môcť dočítať v chystanej recenzii, kde ju porovnám s ABH Brow Wiz. Výsledok bude možno prekvapivý!

Cena: 3,29 EUR.


Bez nových lakov by to nešlo, preto tu mám dva. Značka Trend It Up je novinkou v DM Drogérii a zaradila by som ju do cenovej kategórie Essence/Catrice. Veľmi sa mi páči, že predávajú miniatúrne laky na nechty za smiešnu cenu. Môžete tak skúšať farby od výmyslu sveta bez výčitiek, že ak sa vám na nechtoch nebudú páčiť, zbytočne vám zostane celé balenie. Mám odtieň ,,010" a je to klasická krémová biela.

Značka Freedom je naopak doménou obchodnej siete Pepco. Laky na nechty Pro Impact Pro Trends majú až nápadne podobné flakóny, z čoho vyvstáva otázka, či značky patria pod jeden koncern. No ale to sú len moje dohady. Vybrala som si odtieň ,,474" (vidíte, majú taktiež rovnaký systém určovania ,,mien" produktov), čo je krásna mauve farba. Oba laky majú veľmi priemernú výdrž, takže na to pozor.

Cena: 1,49 a 1,19 EUR.


Značku Essence v drogérii nikdy neprehliadnem a už teraz sa teším na vianočnú kolekciu. Zatiaľ som však siahla po stálej ponuke - obľúbenej podkladovej báze I Love Colour Intensifying Eyeshadow Base a mono očnému tieňu My Must Haves ,,16 Dare to wear!", ktorý si môžete vložiť do vami vyskladanej paletky. Ja som tú svoju paletku v USA stratila (ach), kde som mala krásne matné tiene. Takže tento modrý bude zatiaľ osamotený.

Cena: 0,79 EUR a 2,69 EUR.


Už je to nejaký čas, čo ma značka Maybelline zaujala. Po ich kontúrovacej tyčinke ma akosi nič nelákalo. Avšak potom prišla na trh celkom vydarená paletka rúžov Colour Draman Lip Contour Palette s veľmi nositeľnými a prirodzenými odtieňmi a ja som si povedala - idem do toho. Jej princípom sú tri kontúrovacie farby a k nim ladiace tri odtiene rúžov. V praxi si však myslím, že je lepšie používať všetky farby ako rúže spolu s klasickými ceruzkovými kontúrkami. Na krajoch sú ešte podkladová báza a rozjasňovač, ktoré však nevyužívam. K samotnej textúre rúžov - sú celkom pigmentované a krémové, takže ich môžem odporučiť.

Cena: 8,30 EUR.


To by bolo za mesiac október všetko. Dajte mi vedieť, ktorý zo spomenutých produktov doma máte a či vás niečo zaujalo. Majte sa pekne! :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky