Rozmazaná dymová linka


Ahojte! Dnes tu pre Vás mám niečo odlišné od klasického dymového líčenia. Rozmazaná ,,smoked out" výrazná linka je horúcim trendom tejto jesene. Ale ako na ňu? Nejde vôbec o nič zložité, avšak mali by ste mať na pamäti zopár vecí - výber produktov a zobratie do úvahy tvar Vášho oka, aby ste sa vyhli ,,pandiemu efektu". Čím menšie oko máte, tým by ste mali zmenšovať aj hrúbku linky. Okrem toho nemusíte zvoliť len ,,tvrdú" čiernu farbu, pokojne použite hnedú alebo fialovú. Efekt bude o to zaujímavejší.


Po nanesení podkladového primera a telového tieňa môžeme začať s linkou. Najlepší produkt na rozmazávanie bude gélová linka alebo ceruzka. Tekuté verzie totiž dosť rýchlo zasychajú. Ak viete kresliť ceruzkou, choďte do nej, ja som si však vybrala Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H. Vydrží skutočne celý deň.

Linku začnite kresliť od vonkajšieho kútika. Mala by ísť trochu rovnejšie, ako ste normálne zvyknuté, aby ste mali priestor pre ďalšie rozmazávanie. Ja som linku pretiahla aj vo vnútornom kútiku pre výraznejší efekt, to ale môžete preskočiť.

Po načrtnutí tvaru linky zoberte do ruky ceruzkový štetec a TROCHU čierneho tieňa. Začnite rozmazávať hrany línie po celej jej dĺžke, avšak smerom do vnútornej časti oka zmierňujte tlak na štetec. Linka má byť najviac dymová na konci oka. Potom si zoberte čistý blending brush a ešte raz prejdite okraje, aby sa navodil efekt postupného strácania čiernej.

Ak chcete dôraz na horné viečko, na spodnú líniu už nepoužite čiernu ale len matnú hnedú. Alebo choďte do čiernej ako ja pre dramatický look. Nezabudnite, že aj spodné viečko musí byť dôkladne rozmazané.

Nakoniec matným bielym tieňom rozjasnite slzný kanálik ako aj miesto pod obočím. Líčenie je hotové!



Komentáre

Obľúbené príspevky